torstai 13. marraskuuta 2014

P*skarteluhaaste #254 Bingo

Parisen vuotta sitten tuli käytyä Toivolan Vanhassa Pihassa, mikä sijaitsee miltein Jyväskylän keskustassa. Se oli aivan ihastuttava paikka josta otin muutaman kuvan. Yksi näistä kuvista pääsi leiskaan jolla osallistun tämän viikon P*skarteluhaasteeseen. Haasteessa on bingo pyörähtänyt käyntiin ja minä valistin itselleni vesivärit-niitti-vihreä.

Leiskan olen koonnut Kaiser Craftin paperiin joka on hyvinkin voimakas kuvioinniltaan. Kolmen eriväristen ja kuosisten papereiden päälle olen asetellut valokuvan. Valokuvaan olen ikuistanut suloisen sisäänkäynnin.

Bingo -tehtävän vesiväri osaa esittää maalaamani lehdet joita olen asetellut kukkien alle. Minulla ei pahemmin ole valmiita lehtiä, joten olen niitä tehnyt itse. Lehdet olen maalannut ja kuivumisen jälkeen tummentanut reunat musteella. Samalla musteella olen myös reunustanut paperit. Haaraniittejä olen laittanut muutamia koristamaan kokoelmaa. Napeista ja haaraniiteistä tulee bingorivin vihreä.





6 kommenttia: