keskiviikko 4. helmikuuta 2015

P*skarteluhaaste #264 -ilmapalloja

Apua, apua, apua! Nyt se on tapahtunut. Olen "joutunut" tekemään elämäni ensimmäisen kortin paperiaskartelemalla. Se ei todellakaan ole minun juttuni, mutta...ajattelin kuitenkin rikkoa rajojani. Sen vuoksi olen hyvin epävarma tuotoksestani. Jouduin ystävältäni hakemaan rohkaisua kortin laittamista blogiin. Hän näytti vihreää valoa.

Ilmapallot olivat tämän viikon aiheena P*skarteluhaasteessa. Tällainen tehtävä oli joitakin kuukausia sitten Paperilla -lehden skräppäyshaasteessa ja siihen tuli osallistuttua. Nyt oli ajatus sellainen, etten tahdo tehdä toista leiskaa ilmapalloilla, joten päätin kokeilla kortin tekoa. Kortti tulee veljelleni, jolla on syntymäpäivä nyt helmikuussa. Hyvin simppeli toteutus, ehkä hieman varovainen tekele. Hiukan olen paperisilppua leikannut ja liimannut. Heh. Ei siis todellakaan mikään taidonnäyte.

Veljelle kyllä kelpaa -kortti.


12 kommenttia:

  1. Kiitos. Kyllä se kelpaa. Mutta ei ole kortteilu minun juttuni. :)

    VastaaPoista
  2. Tuo on kyllä todella hieno ja persoonallinen:)

    VastaaPoista
  3. Ihana kortti, mukavan rento ja sopivan "poikamainen" :)

    VastaaPoista
  4. Voih, kiitoksia paljon teidän kannustavista kommenteista.

    VastaaPoista
  5. Just tällänen oman käden jälki, iloisuus ja rentous hakkaa mennen/tullen kaikki konekuviot ja muut piperrykset! Miksei olisi sun juttu?? Rajana taivas!

    VastaaPoista