sunnuntai 18. toukokuuta 2014

No niin...

...Tästä se sitten alkaa. Olen jo pitkään, siis todella pitkään pohtinut oman blogini aloittamista, mutta itsevarmuuteni ei ole sellaisen luomiseen riittänyt. Nyt olen kerännyt rohkeuteni ja päättänyt ottaa härkää sarvista kiinni.
Minä olen aikakausilehtien suurkuluttaja. Olen juuri sellainen lukija joka nauttii  lehtien kauniista ja inspiroivista kuvista. Lehdistä tulee otettua ideoita niin sisustukseen kuin joululahjoihin. Lehtiä tulee luettua niin aamuisin kahvia juodessa, työpaikalla eväitä syödessä kuin illalla ennen nukkumaanmenoa. Lehtien luomat tunnelmat saavat hyvälle tuulelle.
Mutta blogit saavat samanlaisen reaktion aikaan. Blogeja olen seuraillut jo jonkin aikaa. Monet niistä herättävät iloa, kateutta, innostusta, mielenkiintoa, rohkeutta sekä ideoita. Blogit ovat eräänlaisia aikakausilehtiä ja tahdon itse osallistua omalla blogillani, omalla arjellani mukaan tähän iloitteluun. Toivottavasti voin omalla tekemiselläni saada aikaan tunteita, joita itse koen blogeja lukiessani.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti