sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Uskallus...

Noin kuukausi sitten sain totaalisen innostuksen puuskan ja aloitin uuden harrastuksen, nimeltä skräppäys. Tällainen sivujen koristelu papereilla, kukilla, napeilla ja muulla sellaisella romulla ei ole täysin vierasta sillä päivä- ja reseptikirjojani olen somistanut toisinaan hyvinkin luovasti. Nyt tälle kaikelle on oikein mukavan riemukas nimikin ja kanssasisaria on paljon. Muutamia blogeja olen seuraillut tämän tiimoilta.

Minun ystäväni Kaisuli, joka pitää blogia Kepsakkaa Elämää, tekee kortteja ja hän sai minut ihan hullaantumaan aiheeseen näyttämällä minulla erilaisia nettisivuja, mistä löytää kaikenlaista ihanaa askarteluun ja kun päätimme sitten tehdä Paperella.fi  yhteistilauksen...olin tuhon oma.

Tässä on minun ensimmäinen, varovainen askel kohti skräppäyksen maailmaa. 










4 kommenttia:

  1. Kivalta näyttää! :) Mie olen kans pohtinut oman askartelublogin aloittamista. Muutaman vuoden oon pitänyt sisustusaiheista blogia, mut vois kenties tehä toisenkin oman blogin. Oon itekin samalla viisiin ihan hullaantunu skräppäilystä (ja art journaleista), vois kai niitä omien kätten tuotoksia esitellä muillekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. Oman aikansa tämä otti, että sai rohkeutensä kerättyä ja laittaa jotain väkertämäänsä kaikkien nähtävillä. Mutta ei se niin pahalta kuitenkaan tuntunu, joten voin suositella samaa sinulle. Ihmeessä vain omia tuotoksia blogiin.

      Poista
  2. Hyvältä näyttää :)
    Jollekin tuli taas tänään paketti, tosin tällä kertaa Paperinauhasta. Tämä on lompakolle turmiollinen, mutta mielelle -ah, niin ihana- harrastus. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa...et ole ainoa jolle tuli tänään paketti. Minulle tosin Paperikierteestä.

      Poista