maanantai 15. joulukuuta 2014

Urakka jo takana

Viime viikon perjantaina oli viimeinen päivä postittaa joulukortit halvemmalla postimerkillä. Minäkin sain oman urakkani tehdyksi...tai noh...en nyt tiedä voiko urakasta edes puhua. Minulla ei ole ollut joulukorttien teko -stressiä pariin vuoteen, sillä olen keksinyt hyvinkin kylmän tavan selvitä tuosta rituaalista.

Olin jo monena vuonna maalannut jokaiselle tuttavalle, ystävälle ja perheenjäsenelle erilaisen joulukortin, kunnes huomasin pari vuotta sitten ettei minulla ollut enää ideoita, enkä tiennyt kenelle olin minkäkin kortin edellisenä vuonna postittanut. Ja tuntui myös siltä, että aikakin korttien tekoon oli vähäistä. Enkä pitänyt tunteesta, että tuollainen tekeminen tuntui pakolta. Tuolloin päätin, että jokin ratkaisu tähän hassutukseen on tultava ja niinpä keksin painattaa maalaamani kortin moneksi. Tällainen on oikein ovallinen tapa hiuikan antaa lisää aikaa muille jouluisiin näpertelyihin. Tämän vuoden, varmasti tulevienkin, joulukortit painatin Etelä-Savon Kirjapainossa.

Tällaista tänä vuonna.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti