keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Laatikko

Olen jo jonkin aikaa etsinyt mukavalla kuviolla olevaa laatikkoa. Olen kierrellyt kauppoja niin täällä kotikaupungissa kuin nettissäkin, mutta sopivaa ei ole kohdalleni osunut. Erilaisia pahvilaatikoita vilisi joulun aikaan ohitseni jonkin verran, mutta niiden päällystäminen ei houkutellut.Olen sen kerran tehnyt ja päätin silloin, ettei tätä enää ikinä. Se tuunaamani pahvilaatikko on käytössä kyllä, mutta ei todellakaan ole katseenkestävä.

Noh, tänään sain haettua Paperellan tilauksen postista ja sain ilokseni huomata, että paketti oli lähetetty matkaan varsin käyttökelvollisessa laatikossa. Olin niin ylitsepursuavan innoissani asiasta, että päätin yrittää vielä kerran päällystää pahvilaatikon mieluisaksi. Ylätyin suuresti kun sain siitä tehtyä oikeinkin oivallisen, sekä ajattoman, askartelujuttujeni säilytys sopen. Hiukan olisi osa kohdista saanut olla tarkemmin tehtynä, mutta on tämä huomattavasti parempi mitä ensimmäinen tekeleeni.

Voi tätä onnistumisen iloa.



2 kommenttia:

  1. Hah! Onko se ensimmäinen tuunattu laatikko se, minkä kanssa tuskailit silloin meillä? :) Harjoitus tekee mestarin eikä kukaan ole seppä syntyessään. :) Pääasia, ettet heittänyt syyttä kirvestä pysyvästi kaivoon, sillä tämä on vallan mainio. Ja parasta on innostunut fiilis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaah, olin unohtanut sen laatikon kokonaan. On sekin minulla tallessa. Siellä on eräät kengät säilössä. Joten, kaapissa se on "piilossa". Heh.

      Poista