keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Minun Smash Book?

Monilla smash bookin tekijöillä on erityinen kirjanen ko. näpertelyä varten. Niitä on saatavilla nettikaupoista esim. Amalia Puodista  Minulla ei sellaista kirjaa ole, sillä luulen ettei minulla olisi aikaa paneutua sellaisen tekoon, niinpä smash bookin virkaa toimittaa oma kalenteri. Kalenterin kannet kätkevät sisälleen paljon muistoja.Siellä on tallessa kuitteja, lehtileikkeitä, elokuvalippuja, runoja, kirjojen nimiä, ideoita jne. Kalenterin aukeamia olen smashännyt mukavan näköiseksi kokonaisuuksi. Tällaisia sivuja on sitten mukava selailla vuosienkin päästä. Kaikki elämäni varrella olevat kalenterit olen säästänyt. Niitä on jo kertynyt ihan mukava määrä.

Onhan se myönnettävä, että sellainen "oikea" smash book olisi mukavampi, kun ei näpertelyn edessä olisi viivoja ja numeroita, mutta nyt vielä olen ajatellu jatkaa tällä idealla oman smash bookin tekoa.










  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti