maanantai 28. elokuuta 2017

MakroTex -haaste Jotain joka on pienempi kuin 2cm

Olen täällä blogissani usein kertonut kuinka tärkeä kapistus on minulla ja millaisia muistoja se kätkeekään sisälleen. Minulla on tallessa kaikki kalenterit 90-luvulta saakka ja niitä on ollut mainio selailla jälkeenpäin. Koristelen kalentereitani hyvinkin runsaasti ja se tekee selailusta entistäkin jännittävämpää.
Vaikka kalenteri toimii minulle päiväkirjana, on sen pääsääntöinen tehtävä kuitenkin muistuttaa minua työasioista ja muistakin viikon tärkeistä tapahtumista.

Eilisen päivän minä viihdyin kalenterini parissa ja sainkin koristeltua pari aukeamaa. 

Tuoreimman MakroTex -haasteen aiheena oli kuvata Jotain Joka On Pienempi Kuin 2cm.

Tässä aukeamassa olen käyttänyt pieniä kirjaintarroja ja -leimasimia elävöittämään tekstiä.  

Pieniä tarroja olen myös liimaillut sivuille. Ne ovat mielestäni kivoja yksityiskohtia.



Tällaiselta näyttää aukeama kokonaisuudessaan. Aukeaman valkoiseen pohjaan olen saanut väriä musteilla ja akryylimaalilla, sekä washiteipeillä.



3 kommenttia:

  1. Olet ihanan viitseliäs! Kaunis aukeama.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saija. :D En minä aina näin jaksa kalenteriani koristelemaan, mutta täytyy sanoa että hauskaa tämä on. Kannattaa kokeilla.

      Poista