sunnuntai 1. lokakuuta 2017

Valkoinen gesso

Tämän kesän aikana olen innostunut touhuilemaan paljon akryylimaaleilla ja musteilla. Nyt pari kuukautta sitten joukkoon kirjavaan tuli valkoinen gesso. Olen täysin ihastunut käyttämään gessoa kaikissa tekeleissäni niin skräppäilyn, kortteilun kuin kalenteri tuunauksenkin saralla.
Olen nauttinut siitä, kun olen saanut siveltimellä "sotkea" paperia valkoisella mönjällä ja peittää sillä  vaikka pätkän washiteipistä jota olen koristeeksi laittanut. Olen nauttinut siitä kuinka olen voinut tehdä erilaisia pintoja töihini ja näin saada aikaan kokeiluihini mielenkiintoisia yksityiskohtia.
Ystäväni sanoi, että "musta gesso on myös ihan huippu tuote". Voi olla, että sellainenkin joskus eksyy askarteluihini.

Suosittelen teille kaikille tällaista kokemusta. Se on ihanan huoletonta, virkistävää sekä äärimmäisen koukuttavaa. Tässä muutamia juttuja, kuinka gessolla olen sohinut menemään.












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti