maanantai 29. tammikuuta 2018

Kalenterini on vihdoin löytänyt suunnan

Toissa viikolla tapahtui kalenterini sivujen suhteen pienoinen layoutin muutos. Vuoden kaksi ensimmäistä viikkoa olin totutellut kalenterini infojen sijoitteluun ja hyvin nopeasti minulle valkeni, etteivät ideani käytännössä toimineet lainkaan. Tuntui hassulta huomata, kuinka uusi kalenteri koituikin haasteelliseksi niin sen toimivuuden, kuin koristelunjenkin suhteen.
Vaikka tämän vihkosen kanssa on tullut painittua on se tuottanut minulle kuitenkin iloa. Ja ilon määrä on lisääntynyt, kun olen reilu viikko sitten saavuttanut pienoisen rauhan kalenterini suhteen.
Kaikki elementit ovat löytäneet oikeat paikkansa ja kalenterini on sen vuoksi toimiva sekä käytännöllinen. Tästä on siis hyvä jatkaa eteenpäin.
Ai niin, ja parasta on se, että oikean puoleinen sivu jää kokonaan koristelujeni armoille. Ihan parasta!


Tämä aukeama koostuu pitkältä erilaisista teipeistä sekä tarroista. 

Hiukan olen hutaissut leveällä siveltimellä akryylimaalia sinne tänne aukeamaa.

Huomasin kesken kaiken, ettei kaikki kirjoittamani meinannut mahtua aukeamalla, joten tein tuollaisen minivihkosen, mikä kätkee sisälleen lauantaipäivän touhuja.

Viimeistelin sivun hiukan leimaillen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti